nedelja, 1. marec 2020

1. postna nedelja


PRIČEVANJE O SPOZNANJU ŽIVEGA BOGA IN O SPREOBRNJENJU K VERI V STVARNIKA BOGA-OČETA



Prvo postno nedeljo smo poslušali pričevanje Aleksandre Gregl, rojene Celjanke, ki sedaj živi v Savinjski dolini. Prihaja iz župnije Šmartno ob Paki. Po izobrazbi je univ. dipl. inž. oblikovanja tekstilij in oblačil, ki je leta 2000 diplomirala iz TV stylinga, stiliranja na POP TV voditeljice Saše Einsiedler. Aleksandra nam je podelila pričevanje,  kako je pri njenih 33. letih spoznala živega Boga, Gospoda Jezusa Kristusa, sprejela svete zakramente katoliške Cerkve in sedaj živi bistveno bolj srečno in veselo življenje kot prej.

Aleksandra pravi: »Verjamem, da sem izmoljena. Cerkev moli za vse, to je čudovito. To je moč in lepota Cerkve. Zame je molila stara mama in mnogi drugi. Po srečanju z živim Jezusom, ki sem ga spoznala v Medžugorju, kamor me je povabil prijatelj, ki se je pred tem tudi sam spreobrnil, je v moje življenje posijalo pravo Sonce.  Vse v mojem življenju se je začelo izboljševati in postavljati na pravo mesto. V mladosti sem namreč iskala pravo srečo na napačnih krajih: na primer s slabo družbo po klubih in "žuranju" čez vikend, kasneje pa sem padla v razne zgrešene, škodljive, okultne duhovnosti: new age, jogo, reiki…  Moja družina je bila zaznamovana z ločitvijo, razpadom, veliko žalostjo, strahovi in drugimi težavami. Ko sem spoznala Jezusa, živega Odrešenika in se začela z Njim družiti v molitvi, svetih zakramentih in odnosu s prijatelji, sestrami in brati vernimi Kristjani iz Cerkve v molitveni skupini, se je vse začelo spreminjati na bolje v mojem življenju.  Bog, ki sem ga spoznala, mi je podelil smisel življenja, me osrečil notranje, me potegnil iz žalosti in depresije. V  družini  nam je podelil odpuščanje, spravo, lepše odnose, zdravje in notranjo radost.  Jezus je naredil in dela velike reči in čudeže v mojem življenju in življenju moje družine. Konkretno. Mene, Aleksandro, je popolnoma spremenil iz 'kisle kumare', zelo zagrenjenega, nervoznega, prestrašenega človeka v nasmejano, radostno žensko, polno upanja, moči in blagoslova. Hvala in slava Jezusu Kristusu, edinemu pravemu Bogu. Aleluja!«        Aleksandra Gregl

Ni komentarjev:

Objavite komentar