nedelja, 24. december 2017

4. adventna nedelja - BOŽIČ

Božič je Odrešenik, ki prihaja

Smo tik pred božičem. Odkrivamo Boga, ki prihaja k nam in se obleče z našo človeškostjo, da bi se mi lažje oblekli z osrečujočo in trajno božjo veličino. 

Bog ne vodi in ureja stvari po naših predvidevanjih. Je daleč nad našimi pogledi, razmišljanji, pričakovanji, hrepenenji… In prav zaradi tega nas vabi, da mu zaupamo, ko nas pripetljaji (dogodki) življenja zbegajo, ali se nam čudno prekrižajo. Vabi nas, da zvesto hodimo za njim, četudi nas vodi po poteh, ki jih nismo načrtovali, predvideli, ali jih ne moremo razumeti. Prav to je dal Bog razumeti Davidu v njegovih načrtih in isto govori danes tudi nam: »Ne morete me zapreti v vaše poglede in načrte. Sem neulovljiv, neobvladljiv in le Jaz, ki sem, lahko uresničim kraljevsko delo tvojega življenja in življenja celega človeštva. Niti ti kot posameznik, niti vsi skupaj - kot družina, župnijsko občestvo, občina, država, človeštvo – ne boste ustvarili kraljevskih odrešenih razmer in stanja. Jaz sem Gospod, ki izgrajujem in pripeljem zgodbo(-e) življenja v dovršitev, v polnost, k odrešenju«. In ta polnost odrešenja je v Njegovem Sinu, ki prihaja kot Odrešenik in ga je treba sprejeti, kot ga je sprejela njegova Mati Marija. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar