VELIČINA ONOSTRANSTVA
Bog ne kliče le v duhovne poklice,
ampak najprej vsakomur podari življenje in mu nato poveri poslanstvo. Zato
nihče na svetu ni odveč, vsak je rojen pravi čas in na pravem kraju, s posebno
nalogo, ki jo lahko izpelje samo on. Da bomo lahko odkrili svojo vlogo, je
treba imeti čas zase in razmišljati o svojem življenju in o izkoriščanju
talentov, ki smo jih prejeli. Nič ni samoumevno, zato se moramo vsak dan znova
odločati in opredeljevati za Boga, ali proti njemu. Človek je poklican za
večno življenje. To zemeljsko življenje je samo prehodno. O tem nam govori
dogodek Jezusovega spremenjenja na gori, ko je izbranim apostolom na nek
način pričaral predokus večnosti. Pot v večnost poteka po poti križa, ki ni
znamenje prekletstva in obupa, ampak znamenje upanja. Da bomo sposobni hoditi
po tej poti, moramo biti zazrti v Kristusov obraz. Samo kdor gleda pred seboj
odrešenika, bo varno romal proti večnosti. Bog vedno kliče, kot nekoč, tudi danes.
»Pojdi iz svoje dežele!« je Gospod
naročil Abrahamu. (1 Mz 12,1-4) Kaj bi naredili, če bi nas Bog
postavil pred podobno preizkušnjo, pred katero je bil Abraham? Bog je zahteval
od njega, naj zapusti bogato pokrajino, kjer je imel vsega v izobilju in gre v
neznano. Abraham se ni obotavljal: poslušal je Gospodov glas in šel.. Tak je
človek vere: tudi če jasno ne vidi prihodnosti, vseeno tvega in gre, ker zaupa
Gospodu. Podobno kot Abrahamu Gospod naroča vsakemu izmed nas: »Zapusti svoj
svet ugodja in pojdi v svet. Ljudem, ki jih boš srečal govori, kako jih nima
Bog rad!« Bog ima samo nas na razpolago, da lahko naredi kaj dobrega.
Kakšen je poklic kristjana? Pavel je
Timoteja opominjal, da smo poklicani k svetosti, k polnemu življenju in srečni
večnosti, kar pomeni, da se Bog veseli srečanja z nami. (2 Tim
1,8-10) Evangelij ni kakšna koli novica, ampak vesela novica o odrešenju.
Za to novico je treba tudi kaj pretrpeti, sprejeti kakšne žrtve in odpovedi.
Samo na tak način bomo pokazali, da smo resni pri širjenju Božjega kraljestva
in nas lahko Bog sprejme za svoje sodelavce. Pri vsem pa se ne smemo zanašati
le na svoja dela, ampak moramo poglabljati vero, upanje in ljubezen do Jezusa
Kristusa, kajti le on nas rešuje.
Koga ne zanima, kaj nas čaka po smrti?
Vsakdo bi rad pokukal v prihodnost in tako je Jezus izbranim učencem vsaj za
kratek trenutek dal priložnost, da so se zazrli v večnost. To je storil z enim
samim namenom: da ne bi obupali, ko bo prišel veliki petek in čas preganjanja.
Na gori Tabor se je Jezus pred učenci spremenil in videli so ga v vsem sijaju.
Še več: čutili so ugodje, ki si ga človek lahko samo želi. Zato bi najraje kar
ostali v tem veličastnem trenutku, ko so zrli drug svet, drugačno lepoto in
milino, ki je ta svet ne pozna. Vidijo pa tudi Mojzesa in Elija, kar še jasneje
pokaže, da se življenje ne uniči, ampak spremeni v mnogo boljšo obliko. Peter
izrazi željo, da bi se utaborili, da bi ostali v tem čudovitem gledanju Božjega
veličastva. V to dogajanje vstopi nebeški Oče, ki enako kot pri Jezusovem krstu
izreče besede: »Ta je moj ljubljeni Sin, nad katerim imam veselje; njega
poslušajte!« S tem je želel povedati pričujočim učencem, da jih vse to čaka,
samo poslušati morajo Jezusa in se ravnati po njegovem nauku. Iste besede polaga
tudi nam na srce. Čeprav mi ne vidimo skrivnosti onostranstva, nas čaka zrenje
Boga in njegove lepote, a hoditi moramo za Jezusom, ki je Pot, Resnica in
Življenje ter se ravnati po njegovih besedah in dejanjih. Naša večnost je
odvisna od sedanjega trenutka. Sedaj moramo pokazati, da kljub težavam in
različnim nevarnostim ostajamo močni, ker vemo, kdo je naš odrešenik in kam nas
vodi. Vodi nas k popolni sreči v onostranstvu. Toda za to srečo je potrebno
naše sodelovanje, predvsem dejavna vera opremljena z deli ljubezni do
bližnjega.
Ni komentarjev:
Objavite komentar