2 Krn 36,
14-16. 19-23; Ef 2, 4-10; Jn 3, 14-21

2. Tega bitja, ki kljub svoji
razumnosti tolikokrat ravna nepremišljeno in sebi v škodo, Bog kljub njegovi
zaletavosti in domišljavosti nikoli ni zapustil, hoče mu kazati pot iz njegovih
zablodelosti, hoče mu biti v oporo:
- apostol to stalno božjo
naklonjenost človeku povzema: z milostjo ste rešeni, ne iz sebe, božji
dar je, in opozarja na izvir takega odnosa Boga do človeka: Bog je
bogat v usmiljenju, je neskončno velik v tisti svoji širokosrčnosti, ki
vedno znova utira pot prizanesljivemu in dobrohotnemu ravnanju s človekom;
- pot človeštva, ki ne neha klecati
v svojih zablodelostih, in Boga, ki kljub temu ne neha biti do človeka
usmiljen, povzema starozavezna kroniška knjiga: kopičili so nezvestobo,
Gospod pa jim je ponovno pošiljal po svoji poslancih opomine, ker se mu je
ljudstvo smililo;
- končno slišimo tudi Gospodove
besede, za mnoge najlepše v evangeliju, ki jih pove v pogovoru z
Nikodemom: Bog je svet tako ljubil, da je dal svojega edinorojenega
Sina, da bi se nihče ne pogubil, kdor vanj veruje, ampak imel večno življenje –
to je Bog, naš Stvarnik, naš Oče, ki tudi takrat, ko so otroci neubogljivi,
ostaja Oče – ne dobrodušen starček, ki zamiži, ampak Oče, ki opomni, ki tudi
kaznuje, pa v vsej ljubezni ostaja dobri Oče;
- ta osrednja misel o Bogu je tako pomembna, tako velika, da jo Gospod
še dodatno pojasnjuje in potrjuje: Bog ni poslal Sina na svet, da bi
svet sodil, ampak da bi se svet po njem rešil.
3. Kakorkoli človeštvo v svoji
namišljeni vsevednosti in domišljavi modrosti blodi – poglejmo v dogajanja
sedanjega trenutka – mu Gospodova navzočnost v našem svetu daje upanje, ki ga
prav nobena stvar ne more več spodnesti. On je z nami, dan njegovega vstajenja
je tudi za nas poroštvo rešenja in življenja.
Ni komentarjev:
Objavite komentar