sreda, 25. maj 2016

Nedelja Svete Trojice

Prg 8, 22-31; Rim 5, 1-5; Jn 16, 12-15

1. Iz l. berila govori pravo bogastvo, nedojemljiva globina in širina božje modrosti, vednosti, neskončnost, ki tako neizmerno presega vse ustvarjeno:
- Gospod me je imel v začetku - pred začetkom zemlje - ko je utrjeval nebo- ko je določal morju meje - ko je postavljal temelje zemlji - bila sem pri njem.
- ta božja modrost je načrtovala in izvajala podvig, ki bo zemljo naredil za čudežen otok življenje v vesolju brez duše;
- veselila sem se, se igrala pred njim, iz igrivosti božje modrosti bruhajo neštete oblike življenja, ki jim človeška raziskovanja nikakor ne morejo do dna;
- in moje veselje je pri človeških otrocih! Naravnana je na človeka!

2. Vir tega življenja je Bog:
- vabi nas, da ga kličemo Oče; o njem na začetku razodetja beremo: v začetku je Bog ustvaril ne bo in zemljo - Bog je ustvaril človeka po svoji podobi, moža in ženo ju je ustvaril.
- o Sinu izpovedujemo: Bog od Boga, enega bistva z Očetom. On sam o sebi: vse, kar ima Oče, je moje - jaz in Oče sva eno - kdor vidi mene, vidi Očeta.
- Jezus o Svetem Duhu: on vas bo uvedel v vso resnico - iz mojega bo jemal in vam oznanjal - on vas bo učil vsega. On je, ki daje spoznanje, moč, pogum.

3. Gospod zagotavlja nam: jaz živim in živeli boste tudi vi; o svojem poslanstvu je zatrdil, da je prišel med nas, da bi podaril večno življenje vsem, ki mi jih je dal Oče.

4. Bogastvo božjega življenja tudi kristjanu daje moč za življenje:
- včasih se res zdi vse brezupno, brez prihodnosti, prevladuje strah, malodušje;
- kdor veruje, ugotavlja: božja modrost še ustvarja, Odrešenikova milost še odrešuje, Duh še opogumlja.
- Krščansko življenje ni tarnanje, ni obsojanje, je zaupanje v Boga, je upanje v življenja - zaradi Boga, ki je življenje samo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar